Mailbox aanmaken

Categorie:

In dit helpdesk artikel wordt uitgelegd hoe u een nieuwe mailbox kunt aanmaken.

Stap 1. Ga naar uw server beheer

Ga met uw web browser naar http://beheer.renaissance.nl.

Er verschijnt een venster waarin om uw gebruikersnaam en wachtwoord wordt gevraagd. U kunt hier inloggen met uw beheerders gebruikersaccount. Mocht u niet beschikken over een gebruikersaccount, dan kunt u uw gegevens opvragen.

Stap 2. Selecteer uw domeinnaam

Klik op de knop Home.

Scroll vervolgens naar beneden en selecteer het domeinnaam waar u de spamfilter van een e-mailadres wil inschakelen. Als het e-mailadres klaas@uw-bedrijfsnaam.nl aangemaakt dient te worden, dan dient u op de blauwgedrukte link “uw-bedrijf.nl” te klikken.

Stap 3. Klik op Mail

Klik onder Services op Mail.

Stap 4. Klik op Add New Mail Account

Klik onder Tools op Add New Mail Account.

Stap 5. Vul de gegevens in

Mail account – Type hier de mail account naam in.

New password – Kies een wachtwoord voor het mailaccount.

Confirm password – Bevestig het wachtwoord Zorg dat Mailbox is aangevinkt.

Klik vervolgens op OK.

Uw e-mailaccount is aangemaakt.

Dell Registered Partner SIDN deelnemer